marți, 10 noiembrie 2009

Reintoarcerea....

Nu am mai scris de foarte mult timp. Cauzele sunt diverse, incepand cu faptul ca neavand ce, invartindu-ma in mocirla cotidiana zi de zi.

Azi a venit un soc, un soc asteptat. Un soc care mi-as fi dorit sa vina mai repede, pentur ca este trist sa vezi un om in spital. Socul se cheama Gheroghe Dinica.
Pentru mine, nu este un om, un monstru sacru al scenei romanesti. Este cuprinsul dintr-o poveste, care a inceput cu Stefan Iordache. Si cel mai probabil se va incheia, sper din tot sufletul cat mai tarziu cu stimabilul domn Nelu Ploiesteanu.

Intre timp, iata ca in curand va trebui sa mergem sa votam. Normal pentru un viitor mai bun. Recomandarea mea e sa stati acasa si sa sarbatoriti clipele ramase dintr-o tara completa. Acum tara noastra are sentinta data. Moarte prin decapitare in data de 6 decembrie, cand vom afla numele calaului. Imi doresc din tot sufletul sa ma insel, dar nu prea vad nimic care sa ma faca sa sper.
In continuare va transmit un gand plin de voiosie si voie buna. Vorba sloganului: Sarbatorile vin, sarbatorile vin!

P.S.: Este simplu pentru majoritatea cititorilor sa pun un video cu Gherghe Dinica, dar cum citorii blogului meu, sunt oameni invatati scriu doar atat: "La carciuma din cartier..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu