miercuri, 20 mai 2009

Ma uit pe strada si vad numai oameni suparati, nervosi, crizati si isterici. De ce?

Eu unu nu am gasit raspunsul, dar mai grav nu le inteleg motivele. De ce trebuie sa injuri ca ti-a cazut o hartie pe jos. De ce atatia nervi in trafic. Asta e neintelesul absolut. Iti iei masina, ca sa te deplasezi mai usor si confortabil si in schimb stai si te enervezi. Apoi a doua zi faci la fel. Mi se pare usor sado-maso. De ce nu pot fi oamenii calmi, sa numai tipe, sa nu se mai uite urat. Eu inteleg ca este criza, dar se spunea ca romanii fac haz de necaz. Unde sunt romanii aceia ca eu nu vad decat cativa, ramasi in urma. De cativa ani, descopar numai muzica buna, ultima mare voce gasita: Stefan Iordache. Nu stiu ce a avut omul acesta, dar cand ii aud melodiile, fie in duet, fie singur, ma linisteste, ma face sa nu dau doi bani pe toata nebunia zilnica. Mai sunt si altii, dar nu are rost sa-i scriu acum.

Cred eu ca solutia cea mai buna, ar fi sa ne gasim un remediu, pentru toate prostiile care le-am scris la inceput. Pentru mine este ilogic sa te superi, sa fii nervos, sa tipi. Nu sunt extraterstru, dar cand sunt abatut, ascult cateva cuvinte spuse altfel, spuse mai special. Cel putin pentru mine.

La urma urmei, suntem doar niste trecatori pe soseaua vietii. Haideti sa o facem fara gropi, sa fie lina si drumul pe ea sa fie lin si frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu