luni, 22 iunie 2009

Romanii si RRomii

Despre subiectul asta nu am vrut sa scriu, dar sunt revoltat cum am ajuns sa ii plangem pe cei care ii hulim atat de mult. Pe cei care ne-au facut de ras si ne fac in continuare. Cei carora le dedicam filme pe banda rulanta si anume "rromii".
Din punct de vedere al omeniei, nu este normal ce s-a intamplat cu acel om in italia. Repet "OM". Ca fiinta avem datoria de a ne ajuta semenii. Nimic rau.

Dar ce te faci cand acel ce se vrea "OM" iti da in cap, te fura, iti omoara, ameninta, talharesc tara. Il mai ajuti? Chiar si de la moarte. Raspunsul a venit singur din acele imagini: NU.
La Tv ne-am priceput sa atacam italienii, ca vai ce oameni ca nu l-au ajutat si mai stiu eu ce. Dar acel om ce facea. Era cersetor, canta pe unde apuca. Semeni de-ai lui mai colorati, dau in cap si talharesc oamenii. Atunci nu-i bagi in aceasi oala pe toti.

Sincer, suna rasist, dar eu nu suport tiganii de acest fel, pentru ca mai devreme sau mai tarziu vor incerca sa ma pacaleasca. Asa ca previn, ii ignor si evit orice contact.

Am spus mai sus "tiganii de acest fel" pentru ca nimeni nu poate sa nege ca au ureche muzicala. Voi da doua exemple mai jos. Faptul ca acum mai toti canta manele, se datoreaza faptului ca asta se cere, iar ei asta ofera.

Ionel Tudorache-La chilia-n port

La Chilia-n port - Ionel Tudorache
Asculta mai multe audio Muzica

Nelu Ploiesteanu-Inimioara

Nelu Ploiesteanu - Inimioara
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu