miercuri, 10 iunie 2009

Prietenii...

Cine sunt si astia de se numesc prieteni? Or fi niste extraterestrii, or fi niste chestii sau sunt oameni.

In limbajul asta urban, suntem in stare sa spunem cuiva "prieten" si daca ne injura. (asa am auzit si eu pe strada). De fapt ce este prietenul asta???

Dex-ul spune ca : PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s.m. şi f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecţiune deosebită, bazată pe încredere şi stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; amic. ♦ Amant, iubit. [Pr.: pri-e-. – Var.: (reg.) priétin, -ă s.m. şi f.] – Din sl. prijatelĩ.

Asta ar trebui sa fie prietenul. Ala care il suni la 5 dimineata si ii spui hai cu mine(nu se precizeaza locul) si merge. Ala care daca il enervezi iti zice in fata. Ala cu care bei o bere ascultand aceleasi muzici in alte forme(doar fiecare are personalitatea lui).



Prietenul nu e ala care te suna sa te intrebe tot timpul ce faci. Ca asta stii si tu. Prietenul nu e toata agenda telefonica. Prietenul nu e ala cu care ai vorbit de doua ori.

Poate intelege si cineva ce am zis, ca acesti indivizi, numiti prieteni, sunt mai mult decat oameni. Sunt mai ciudati, mai speciali. Au acolo ceva-u ala. Mi-a zis mie UN prieten (da am doar unu; ciudat rau) ca prietenia este ca o casatorie. Fiecare ia partea care ii place din ce am spus.

P.S.: Aveti grija la biciclisti. Exista si ei in trafic.


Vama Veche - Prieteni
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu