marți, 15 septembrie 2009

As vrea sa.....mai bine nu...

De mult timp spuneam ca vreau sa-mi iau masina (nu masini de sute de mii de euro cred ca 4000-5000 suma maxima), acum in ultimul timp ca-mi iau mototicicleta. Imi permiteam sa spun ca as vrea.

Astazi m-a lovit si pe mine ce pe unii i-a lovit din plin. I-a lovit si acum sunt pe drumuri, fara masini, unii fara case, altii cu datorii la camatari si mai stiu eu ce nenorociri.

Astazi am realizat ce perioada grea va veni. Va veni mai ales pentru mine. Am realizat ca nici nu mai pot spune ca imi doresc ceva...

Poate va intrebati dragi cititori: DE CE???

Din simplul fapt ca lumea este data afara, dar locuri sa se angajese nu sunt. Acum sa dam vina pe unu si pe altul nu are rost. Ne amagim.

Urmeaza o perioada muuuuult mai grea decat ce este acum. Urmeaza ceva ce este greu de inchipui. Ceva nu as dori nici pentru cel mai rau om de pe acest glob. Din acest lucru imi doresc doar un singur lucru. Lucru pentru care voi milita zi de zi, ora de ora, minut dupa minut. SI anume sa nu se mai duca nimeni la vot. Sa aratam ca macar odata suntem o forta ca natiune.

Multi au murit ca noi sa existam asa ca sa le aratam respectul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu