joi, 10 septembrie 2009

Sa facem ce vrem...

In mod normal, in viata noastra fiecare ar trebui sa faca ce vrea. Ei iata ca unii fac ce vor (intr-o mica sau mare masura, dar fac), trecand peste orice probleme, iar altii ajung niste sclavi.
Eu unu de curand m-am apuca de scoala pentru categoria A. 99% din persoanele cu care interactionez mi-au spus ca e o prostie. Ca la ce-mi trebuie mie sa merg cu motocicleta. Ei aici nu si-au dat seama ca daca am categoria A in permis, nu e si obligatoriu sa ai motocicleta. Dar iata ca ajung si unde vreau la faptul ca ma gandesc unde duce ambitia asta de a face ce-mi place. De ce oare nu mi-a placut si mie sa ma duc zi de zi la facultate. De ce oare nu-mi place sa merg cu trenu? De ce oare? Asta e intrebarea care uneori ne macina pe toti.
Din pacate facem si ce nu ne place. Dar aici mai este un aspect. Facem acel ceva ca suntem obligati sau doar asa sa fie(vezi aia cu 30 de facultati fara nici o specializare) fara sa ne ajute in nici un fel.
Si totusi sa revin la mine, ca e blogu meu si stau asa si ma gandesc, daca aveam un gram de vointa si pentru alte lucruri mai contructive sau poate daca eram nascut cu 3-4 ani mai devreme, acum nu ma mai ingrijoram ca in octombrie o sa-mi caut alt servici.
Pana una alta, va doresc sa faceti numai ce vreti si sa va delectati cu urmatoarea melodie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu