vineri, 10 iunie 2011

Dupa un an.....

10.06.2011.

lA un an aproape de cand n-am mai scris pe aici. Probabil atunci a fost o criza. Noutati?? Le scriu sa nu le uit, sa am de ce sa rad mai incolo oricum habar n-am daca va citi cineva ce scrie pe aici. Daca ai ajuns sa citesti sigur ai dat click:) sau ai dat de blog din greseala.

Dar nu-i nici o problema. Sa revin la lucruri mai frumoase

Ce s-a intamplat intr-un an??

E simplu.

1. Am luat licenta, deci sunt si eu inginer
2. M-am mutat cu pretena intr-o casa mare la tara.
3. Beau ceva mai mult si mult mai calculat
4. Am mai schimbat inca o masina
5. Am ramas fara servici si in februarie m-am angajat iar
6. Altele (habar n-am care sunt)

Buun, ca sa nu uit le iau pe rand

1. Am luat licenta, nimic fenomenal, ne-au macelarit oricum. S-au razbunat profesorii pe toti care am dat-o atunci. Dar am luat-o ce mai conteaza. M-am inscris la master, nu-mi place deci ma retrag. Atat despre scoala ca nu mi-a placut niciodata prea mult.

2. M-am mutat cu pretena la tara(Mogosoaia). Multi ar fi invidiosi ca vezi domne asta sta la vila, cartier select, DAR, nu am magazin la scara, daca ma imbat tre sa vin cu masina mea acasa, sau sa chem sofera sa ma aduca, mai multe responsabilitati, deh viata in familie, toate se invata.

3. Beau ceva mai mult si mai calculat. Asta suna frumos, dar doar cand sunt singur, daca mai sunt cu cine trebuie se pierde calculul si devine furtura,iures, chiar disperare in a termina cat mai repede ca si cum ar fi ultimul pahar/sticla.

4. Am mai schimbat o masina. Dupa ce am bagat o gramada de bani in clio, am decis s-o dau la presiunea anumitor presoane. O masina exceptionala, dupa parerea mea, dar daca era OK din punct de vedere tehnic. Asa ca l-am dat si mi-am luat alta frantuzoaica cu vechime din 2002, dar cu un motor cat juma' din ea si consum relativ mic. Problema raman doar taxele si investitiile. Pentru ca e totusi o masina cu ceva ani in spate si cere si ea niste bani. Nu e saptamana sa nu vreau s-o dau , dar in ea am descoperit esenta masinii. Ce conteaza daca paraie toate plasticele in ea, daca ai anvelope late(in limita bunului simt), stabilitate si cuplu.
In fine, merge, ruleaza, pana la alte finante ma descurc cu ce am.

5. Am uitat ce era si mi-e lene sa dau mai sus sa vad:(( . Bun, pentru faptul ca tu cititorule ai avut rabdare sa citesti pana aici, doar n-o sa te dezamagesc si am facut efortul suprem de a vedea ce am la punctul 5. Despre servici este.
Asta cu serviciu e dubioasa. In octombrie am ramas fara locul de munca din facultate, 5 luni m-a tinut am avut parte numai de sponsorizari fiind absolut 100% intretinut. In februarie am reusit pe un pont sa ma angajez. E frumos, imi place, mi se acorda incredere, lucrez non-stop, dar nu ma vait. Singurul lucru e concentrarea. Mai greu de pastrat, pentru ca nu am fost obisnuit. Faza buna e ca am constientizat asta, faza nasoala e ca trebuie sa fac ceva. Cam atat cu serviciul, am de invatat mult.

6. La 6, ma bucur ca n-a venit sfarsitul lumii,
ma bucur ca am fost pe transfagarasan si n-am murit,
ma bucur ca imi vine cadru nou la bicicleta,
ma bucur ca ma suporta prietena(pana cand, numai ea stie),
ma bucur ca inca pot sa beau cat pot de mult fara nici un regret si dupa cum spune dan procuroru' aia cu trezitu de dimineata normal fara nici o durere de cap.
ma bucur ca am ce manca si bea
ma bucur ca am putine pasiuni.

Cam atat cu bucuria. Cam atat cu scrisu ca am obosit. In continuare, as dedica niste melodii, dar raman la ceea ce ascult ca disperatu de samabata incoace.
Asa ca draga cititorule sper ca o sa te mai incant cu niste cuvinte aruncate pe blog si iti multumesc pentru rabdarea acordata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu