luni, 20 iunie 2011

Unii inteligenti, altii pahar dupa pahar...

De ce titlu? Pai simplu. M-am uitat si eu ce scriu altii in bloguri. Lucruri interesante, unele despre cultura si eu ce fac, scriu ca sa nu uit niste idei monumentale. De fapt nu sa nu le uit ci sa le impartasesc si cu cei mai inteligenti cititori. Pentru ca daca citorul n-ar fi fost inteligent, n-ar fi avut rabdare sa citeasca.

Sa revin la titlu. Pahar dupa pahar. Ce semnifica asta. Ca bei ca si cum ar fi ultima bautura din viata ta. De fapt, cultura bauturii nu consta in a bea mult. Ci a bea eficient. Mult si bun. Fara sa te doara capul prea tare dimineata.
Daca te trezesti si te doare capul e simplu, le-ai combinat. Acum depinde si de felul omului. Unu bea spirturi(vodka, coniac) altii cu sprituri, altii cu berica. DAR cel mai important e sa nu uiti cat bei(eu n-am reusit niciodata sa-mi dau seama daca sunt peste 5).

Ei bine pasiune sau nu, tot am ajuns sa vorbesc de bautura. Asa ca de lene sa editez postul o sa revin in viitor cu partea de inteligenta din titlu.

Numai bine,
Cu stima,

zSindrom/..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu