duminică, 26 iulie 2009

Nu ne ajunge....

Dragi prieteni, raman pe zi ce trece mai mirat si tot imi pun intrebarea copiilarie. DE CE?

Din seria acestei intrebari astazi ma intrebam DE CE Romanii sunt mereu nemultumiti?

Mai vorbesc cu oameni din cand in cand si ii ascult. Marea majoritate sunt nemultumiti de ce au. Nu e nimic rau din ati dori mai mult, dar de ce trebuie sa calci pe demnitate si sa iti pacalesti pana si cel mai bun prieten ca sa ai tu mai mult ca el. Nu inteleg ce fel de fericire e si asta sa fii acolo primu.

Eu mereu m-am bucurat cu ce am primit. Daca s-a putut mai mult, nu m-am dat la o parte, dar ca sa ma apuc sa pacalesc pe unu si pe altul sa fiu eu cel mai tare, mi se pare o prostie.

Mai sunt aia, care neputand sa se faca remarcati prin ce sunt ei ca oameni, isi cumpara lucruri extravagante. Aceia sunt si mai penibili. Din pacate acestia sunt sustinuti de pupincuristii care i-am spus mai devreme.

Va indemn sa fiti fericiti cu ce aveti, daca se poate mai mult ar fi excelent, daca nu, fiti DEMNI.

2 comentarii:

  1. Dar dece romanii sunt nesimtiti poti sa-mi spui?
    Scuze,nu ma refer la toti!

    RăspundețiȘtergere
  2. "sa ma apuc sa pacalesc pe unu si pe altul sa fiu eu cel mai tare, "

    "care neputand sa se faca remarcati prin ce sunt ei ca oameni, isi cumpara lucruri extravagante"

    Mergi 1 saptamana cu transportul in comun si ai sa vezi.

    RăspundețiȘtergere