luni, 6 iulie 2009

Film...la cinema

Nu am inteles pana astazi de ce trebuie sa te duci la cinematograf sa vezi un film. Poti sta frumos acasa, sa te uiti la un film cumparat(sau luat de pe net <= asa nu.)si sa te uiti la tot felul de filme.

Astazi am fost la un film, Transformers2, la cinematograf. Concluzia care mi-a contrazis toate ideile mele este ca un film cu efecte speciale, zeci de explozii, roboti, impuscaturi, merita vazut la cinema. O comedie siropoasa, despre un el si o ea, care fac zeci de giumbuslucuri care mai de care si care vor sa para haioase nu merita banii.

Apoi eu am ceva cu filmele astea in mai multe parti. Unele sunt adevarate dezastre, (ex: Night at the Museum: Battle of the Smithsonian), iar altele sunt foarte reusite (ex: Lord of the Rings, Ice Age, Transformers). Oricum e o parere personala, dar sunt incantat pentru ca demult nu am mai vazut un film la care sa nu ma plictisesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu